Solen titta fram tillslut !

Ungefär vid 2 tiden ( precis som dom sa på vädret) kom solen fram en stund. Det var så skönt dom ca 2 timmarna den var framme. Men oturligt nog hade jag på mig mjukisbyxor och en långärmad tröja.. Och det var inte så att vi var hemma och jag kunde byta om, utan jag var vid affären för Linda skulle börja jobba och jag beställde lite dricka tills på fredag när linda fyller år. Så det var bara ansiktet som fick sig lite lite färg.

Vi hälsade också på Martin och Matildas hund som dom är hundvakt åt. Leta heter hon, Lite speciellt namn.. Hon var jätte kelig och gosig.. Fick mig några söta foton som ni ser... :)

Linda får en puss !



Här jobbar då Linda :) Det mysiga brygg cafet.. Äter alltid deras kulglass !

Sen har vi många skyltar lite här och var så man vet vart man ska gå om man är turist. Det blir faktiskt bara mer och mer folk för varje år som går...

Vi bor mot arholma nord ;)

Här är pappas och Håkans hus.. Huset till vänster är Hasses och Solveigs. Där sover vi på övervåningen..

Sen när jag kom tillbaka spelade Fedde och Danne lite fotboll och jag bytte om till min lilla rosa dräkt och hoppades på att solen ville komma tillbaka så jag kunde sola lite, men den gick i moln för resten av eftermiddan.. :(

Så jag valde att studsa lite studsmatta istället :P Skit ful men jag bjuder på den haha.

Och här är sötnosen Zita. Mina kusiners hund som närstan är ute på arholma hela sommaren.. Världens gulligaste.


Kommer upp lite mer bilder sen fast då mer på natur, blommor och hummlor !
Nu ska jag vara lite social ute på verandan med Hasse och Linda. Fedde och Danne spelar spel och dom klarar sig så bra själva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0