Nu har vi flyttat !

Kan inte namnet på den här blomman men cool var den iallf :)

Foto - Linda och jag

Men jag har ju gömt att berätta i bloggen att vi har flyttat ! Det var det vi höll på med hela dagen igår. Därför inget bloggande. Vi flyttade till björkhagen, andra sidan ängen ifrån där vi bodde inann så det är ju inte långt men känns endå konstigt. Det är en mindre lägenhet nu, bara en tvåa.. Så jag och min syster delar rum. Måste se till att hitta något eget efter sommaren för det kommer nog bli jobbigt i längden :P  Men förutom att jag saknar våran förra lägenhet som vi växte upp i så bor vi i ett jätte mysigt område nu iallf. Vackra blommor som ni ser och lugn o ro. Får visa lite bilder sen när vi fått ording lite mera... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0