Massa födelsedags barn

Hejsan igen ! Länge sen jag skrev nu men vi har varit hemma hos mig hela helgen och där har vi inte fått internet än. Men tv kanler har vi aillf :) Men jag har inte heller bara suttit hemma den här helgen utan jag har varit mycket på Adidas utförsäljning på hovet eftersom Diddi jobbar där. Så har ätit lunch med henne och så :) Sen har jag såklart shoppat rätt mycket också.. Typiskt mig att fastna för saker när man har lite pengar :/ Har lixom fått ta av mina unadnlagda spar pengar för att sedan lägga tillbaka det vid nästa lön :p Men det har det varit värt för har hittat jätte fina tröjor, några väskor och ett par mjukisar ! Visar bilder på det imorgon. Sitter förresten på vardagsrummet nu med Danne , därför har ajg tillgång till internet ;)

Men ska nu när som helst kila iväg till Cattis som fyller hela 20 år idag ! Grattis till dig :D Sen efter det lilla kalaset ska jag på ett annt för min kusin Tobbe som fyller 14 ! Grattis till dig med :) Så har lite att göra den här söndags eftermiddan. Så vi hörs kanske ikväll eftersom jag ska sova hos Danne annars blir det vanligt bloggande imorn :) <3

PS Danne blir 18 på onsdag min älskling :D <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0