Mitt humör pekar neråt...

Tycker det är en riktig skitdag idag.. Jag känner mig lite småirriterad och så bara regnar det. Och det kan ju vara mysigt det med om man ligger hemma och kollar på en bra film med sin älskling. Men för tillfället har vi inte ens någon tv som funkar hemma :/ Och ingen älskling som är här heller , han är nämligen hos en kompis.. Så ska börja röra mig hemåt snart, men där finns inget internet, det kommer om någon vecka.. Jag lär väl ha rätt tråkigt ikväll antar jag. Först tänkte jag gymma men fick sen ingen lust med det.

Men nu ska jag iallf ringa Linda och höra med henne om dvden är hemma hos oss så kanske vi iallf kan gå och hyra en film..

Var förresten i farsta idag och köpte ett par skitsnygga sandaler och en väska. Båda i vitt för en gångs skull :) Men det tar jag kort på ikväll och visar imorgon för kameran har jag tyvärr inte med mig nu !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0