Hopp är allt jag har kvar

Mitt liv är ett helvete just nu och jag orkar inte med det ! :( Är helt förstörd, och hoppas så inerligt att allting löser sig till det bästa. Vill inte förlora min pojkvän som jag haft i 3 år.. Vill kämpa och få allt bra igen. Sådär bra som vi en gång haft det. Men det kan inte jag bestämma just nu, det kan bara du.. Och det är det som känns så jävla jobbigt.

Vill inte bara vara din vän, jag vill vara din flickvän för jag älskar dig så otroligt mycket.. Hoppas verkligen du tänker efter på vad du kan förlora. Men jag förstår dig också, det är inte lätt det här för dig heller. Ta din tid du behöver och sen hoppas jag verkligen att du vill ta vara på det vi har och ta oss igenom det här tillsammans. Jag vet att vi skulle klara det om du bara vill. För jag klarar mig inte utan dig. Verkligen inte... Du är mitt allt och så mycket mer. Vill alltid kunna vara i din famn och känna mig lugn och trygg. Vill inte vara ensam. Så mycket som vi har tillsammans , så mycket vi skulle göra. Det går bara inte att kasta bort.

Men samtidigt så vet jag att jag inte är ensam, även fast det känns så just nu. Jag har min familj och mina underbara vänner som alltid finns här för mig. ALLTID <3 Ni är helt enkelt bäst..

Så jag hoppas, hoppas att allt blir bra igen <3 Kan inte sluta hoppas.. För det är dig jag älskar mest av allt.

Kommentarer
Postat av: jessie

Men hjärtat, hoppas allt löser sig! massa kramar!

hör av dig om det är nåt, om du vill prata...

linda har mitt nr i sånt fall!

2009-09-29 @ 22:49:13
Postat av: josse

Tack Jessie för att du bryr dig, det betyder jätte mycket <3 jag har ditt nummer också så jag hör säkert av mig nån gång för det kan vara skönt att prata med dig, du är en sån bra lyssnare KRAM <3

2009-09-30 @ 08:32:40
URL: http://josefinmork.blogg.se/
Postat av: Anonym

ställ dig frågan.. Vill DU verkligen vara med någon som känner sig osäker på om den personen vill vara med dig? även om han älskar dig!

2009-10-01 @ 21:20:37
Postat av: Emeli

Köper man det eller? Hur mycket kostar det? (photoshop)



ang. texten: jag vet att allt kommer bli bra, korran. Händer det nåt i helgen nu då ?

2009-10-02 @ 10:18:41
URL: http://inhaati.blogg.se/
Postat av: jessie

Bra! Lova å höra av dig om det är nåt!

Men du, livet tar inte slut=) du är en rikig pärla så vänta bara!:D

2009-10-02 @ 19:57:37
Postat av: Farfar Hasse

2009-10-02 @ 22:13:42
Postat av: Farfar Hasse

Hoppas att allt ordnar sig.Hasse.

2009-10-02 @ 22:16:04
Postat av: Emeli

haha aa det va cattis där oxå det va ju tack vare henne vi kom dit :P

2009-10-03 @ 23:14:11
URL: http://inhaati.blogg.se/
Postat av: Emeli

ne jag va inte ute igår jag va sjuk, var du ute? men josse ring o berätta vad som hänt om du vill :)

2009-10-03 @ 23:15:56
URL: http://inhaati.blogg.se/
Postat av: Anonym

du förtjänar något mkt bättre än danne,

han kränker bara dig och du måste gå vidare,sluta vara så svag för han och släpp taget.ge han något att kämpa för ist för att bara hunda.

2009-10-06 @ 12:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0