Fredag, behöver helgen !

Hej bloggen ! Kom hem på lunch för typ 5 minuter sen och tänkte slänga i mig nått att äta nu och sen fixa kläder tills ikväll.  Jag ska nämligen hem till min mormor som fyller år direkt efter jobbet :) Grattis I förskott för du fyller egentligen nästa vecka :)

Det ska bli mysigt bara det att jag fortfarande har lite feber :/ Men den börjar gå över tror jag så jag hoppas jag inte smittar någon.. Får inte vara så närgången med kramar osv så ska det nog gå bra :P

Annars så vet jag inte vad som händer ikväll.. Beror helt på hur jag känner mig sen, men tror det är bäst för mig att vila och ta det lugnt iallf. Resten ska nog ut och klubba skulle jag tro. Och Danne kanske skulle vara med Fedde så blir kanske själv då. Inte det jag tycker är så roligt. Hatar att vara ensam långa stunder. Inge kul :p

Hörs kanske senare då för måste börja käka nu !




En bild jag tog på Cattis Lilla bebis för någon vecka sen :) Har inget med inlägget att göra kände bara för att lägga upp någon bild :P ... Sebastian heter han !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0