Just nu hemma hos mig

Sitter i sängen med Lindas nya dator som hon fick i födelsedags present och kollar runt lite. tänkte faktiskt sova strax. 9 timmar om jag somnar 10 och går upp 7 :) Skulle vara skönt om det vart så.. Vet inte vad jag ska göra imorgon faktiskt förutom att åka med Danne och hans pappa till farsta och köpa en grej till vår data som inte funkar. ( inte min Mac utan stationära ) .. Oavsett vad som händer sen föredrar jag att vara pigg en fredag kväll istället för trött :)

Har tchitchi här brevid mig i omgångar, hon är nog världens keligaste katt! Mys pys.. Danne är hemma hos sig och börjar senare än mig imorn den lyckosten! Så därför sover jag hemma så det slipper bli nå tjaffs om när vi ska sova , haha... På tal om Danne har jag en bild på oss två ( andra bilden neråt ) när vi hade varit tillsammans 1 år och var ute i norrtälje och åt på restaurang. Mysig dag :) Och ramen som bilden sitter i fick jag av mamma på nån födelsedag sen. Tyckte bilden passa in där i ;) Lite små gulligt sådär.. Så nu när ni vet hur det ser ut runt om mig säger jag godnatt :)
'




Jag älskar dig mest av allt <3

Kommentarer
Postat av: Emeli

Men jag tycker min digitalis funkar så bra :P

2009-09-04 @ 14:47:19
URL: http://inhaati.blogg.se/
Postat av: Emeli

Varför skriver inte linda på sin blogg längre? :/

2009-09-04 @ 14:49:03
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0