Kände för att göra ett litet kollage

Kunde inte riktigt slita mig från datan när programmet började då jag kollade igenom lite bilder från i somras. Så fick lust att göra det här lilla kollaget. Hade glömt bort att jag fotat dom här bilderna... Men fina var dom och jag kommer ihåg att det var en härlig dag på arholma <3 Älskar mitt landställe, speciellt på sommaren ! Tack Hasse för att du finns för utan dig skulle vi inte vara så lyckligt lottade som du alltid säger att vi är när vi sitter där nere vid bryggan och äter våra middagar i solnedgången och fåglarna kvittrar så fint..  Tänk ett helt år kvar nästan tills jag sitter där igen. längtar redan.



Min kusin och några smultron jag plocka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0