Lindas blondering

Före :




Efter :


Jag till vänster , Linda till höger för er som inte ser haha !

Ser mycket finare ut i dagsljus/ verkligheten. Nu förstärktes färgerna ganska mycket tycker jag, Speciellt vid hårbotten då om man jämför med mitt hår ser hennes nästan lite LITE gult ut på den här bilden. Då som det INTE gör i verkligheten :)  Fast endå vart hon väldigt blond. Men det ser inte ut som att hon slingat håret. Ser nästan ut som en hel färgning av håret. Men det var det inte utan vi använde en sån där sling hetta man får med. Så jag fick stå där och dra ut hår och jag skojar inte , fick typ ryggskott. Hade skiiit ont sen ! :P Och så sa hon hela tiden : Mycket hår josse, varje hål inte varannat ! haha så därför resultatet :)

Min lilla blondie Linda <3

Kommentarer
Postat av: Emeli

Jättefin blev hon ! Jag vill oxå !

2009-09-04 @ 14:46:14
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0