Lördag

Har fortfarande feber och det har inte blivit bättre än igår :( Och jag är bjuden på kräftskiva ikväll men som det ser ut nu kommer jag inte orka det.. Kommer aldrig gå eftersom jag knappt kan vara uppe. Känns nästan lite värre än igår så jag får se hur jag känner mig sen ikväll.. Hade verkligen inga planer på att vara sjuk den här helgen, haha. Men kan ju inte hjälpa det..

Igår kväll kollade jag iallf lite på filmen flight 93. Men var så trött att jag somnade till den. Min kropp orkade inte mer.. Speciellt inte mina ögon.. Så somnade typ vid 11 då och vakna halv 9 imorse.. Då gick jag upp och gjorde den här lilla frukosten :



Citronvatten och två mackor med ost , tomat och gurka..

Tänkte väcka Danne nu, men vi hörs väl antagligen lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0