Mina små kusiner <3


























































Foton & redigering - jag / Bilder tagna i sommras på Arholma


Snart ses vi igen :) Ska bli så kul. Mikael fyller nämligen 1 år och det ska firas på fredag. Var och kollade efter presenter med Linda efter jobbet. Det var faktiskt rätt svårt att hitta nånting och jag började känna mig lite stressad så det köptes aldrig nånting idag. Vi bestämde att fixa det imorn istället ;) Det ska ju bli perfekt till små kusinerna. Emma ska också få en present av mig eftersom jag aldrig firade henne i somras när hon fyllde 3 år.

Sen har jag en egen liten present som jag kanske ska fixa om jag tar tag i det. Det är en ide jag har iallf. En annorlunda och väldigt fin present :) Hemlis än så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0