Nu drar jag iväg



Ikväll blir det bio så jag får skingra tankarna på nått annat för stunden. Har nämligen inte alls mått något bra sen igår eftermiddag. Har nog aldrig varit så orolig och det har rent ut sagt varit hemskt. Min älskade pappa har råkat ut för en väldigt allvarlig Mc-olycka i thailand nämligen. Mer vill jag inte gå in på nu men omständigheterna har iallf lugnat sig och han mår lite bättre än igår så det får mig att känna mig lättad för stunden iallf. Så därför tar jag med mig Fedde och Danne på en bio kväll. Har hört att det här filmen ska vara riktigt bra. Så hoppas på det.

Updateringarna kommer kanske inte vara på topp dom närmsta dagarna men det är ni väl vana vid.. Hörs när vi hörs och när jag känner för det !

Och Pappa jag tänker på dig varje sekund och ber att du kommer bli helt bra igen som du var innan och att inget dåligt inträffar nu, att du bara fortsätter på bättringsvägen. Klarar inte av om jag skulle förlora dig. Men du är en riktig kämpe, det har du alltid varit och det vet jag att du är nu med. Du klarar det här och jag hoppas du känner vår kärlek från andra sidan jordklotet !

ÄLSKAR DIG MEST PAPPA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0