Nu var helgen över då



Foto och redigering - jag

Den här bilden förstorade jag upp och ramade in fint och gav i present till Mikey :) Vart väldigt nöjd om jag får säga det själv ! Sen köpte jag och Linda en jätte söt nalle puh dräkt med tofflor till. Tog lite bilder från kalaset i fredags som jag tänkte lägga upp nån dag också.. Det var super mysigt att träffa släkten igen. Älskar dom alla så mycket :) Sen har jag gjort lite andra grejer under helgen också som jag kanske tar upp nån gång :P



Förövrigt förlåt för dålig updatering dom senaste dagarna men ni vet ju att det tyvärr kan bli så med mig ibland... Antingen har man inte tid, eller så har man inget att blogga om, eller så prioriterar man annat, eller så mår man helt enkelt inte bra!

Nu ska jag sova iallf ! Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Denise

blider fårn i helgen vill vi se:D

2009-09-28 @ 23:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0