Nytt smink och prat om Make up stores kurser




Sa ju till er förut att jag skulle visa upp mitt nya smink :) Har alltid varit lite små duktig på att sminka sen jag var liten. Det har blivit många gånger mina kompisar och syster har frågat om jag kan sminka dom. Så det är ju lite kul :) Nästan så att jag vill bli sminkös.. Funderar iallf på att ta en gruppkurs på Make up stores för 350 kr för skojs skull. Alltid roligt att lära sig mer om det man är intresserad av. Som när jag gick den där photoshop kursen i våras, mycket roligt ;)
Men tillbaka till kursen... Man är iallf där i 3 timmar och sen får man välja smink för den summan. Låter jätte kul tycker jag. Ska bara försöka få med mig nån som också är intresserad. Jag vet att Diddi pratade om att hon skulle vilja fixa lära sig fixa ögonskuggan m.m :P men hon jobbar tyvärr så konstiga tider och jag tror det var vardagar klockan 6 :/

Men om någon vill ta en smink kurs med mig så säg till :p

Kommentarer
Postat av: Emeli

Tack josse! för din komplimang för mina bilder, jag fick verkligen värsta dilemmat för att jag inte hade köpt dom först ;P

2009-09-22 @ 23:35:02
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0