Plåtning imorn !

Hej igen ! Min lunch är slut nu när som helst.. Tänkte bara berätta en snabbis att jag, Linda och vicky kommer vara modeller imorn ! Ska bli jätte roligt.. Bara det att om man vill köpa någon bild är det svin dyrt. Annars är fotograferingen och sminket gratis. Egentligt värde 6500 :- .. Så får väl se imorn om det blir nån kanon bild som jag bara måste ha. Annars var det en rolig grej iallf hoppas jag :) Det var veronica som skrev upp mig så jag fick välja två kompisar att ta med. Det här blir alltså min andra plåtning. Förra gången var det ju Emma sandström men då var det utomhus och nu är det studio. Problemet är bara att jag vet inte vad jag ska ha på mig :/ Måste tänka ut det där. Men mer om just det här på torsdag. Kommer antagligen bara sova sen imorn efteråt då vi kanske håller på ända från 6-9..



Nu måste jag verkligen åka ! Och om jag möter upp Linda idag får ni en före och efter bild på hennes hår som jag lova. Men det är inte helt 100 för jag kanske ska träna efter jobbet och så och då blir det en annan gång :) Puss hej !

Kommentarer
Postat av: Emeli

gå in på dessies.se aa jag får se vilka ska ut ?

2009-09-02 @ 01:07:08
URL: http://inhaati.blogg.se/
Postat av: Emeli

dessie.se menar jag

2009-09-02 @ 01:08:02
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0