Shoppingen



Jag bara ÄLSKAR skorna :D Verkligen värda priset. Hög platå och 11 centimeters klack. Perfekta att gå i om man inte är så van vid höga skor som mig :P Var ju som sagt i Haninge C och där ligger det en sko affär som heter Andiamo och dom har supert snygga skor, korta som långa, höga som platta alla möjliga, stövlar som snikers :)

Halsduken är också skit mysig. Lätt att bara dra den över huvudet och snygg är den också. Ville först köpa den där stora fina från MQ utan ändar men den var slut. Den verkar vara slut överallt, var i Farsta för nån dag sen och fråga efter den där med men nepp slutsåld... Så gick i massa andra affärer där i haninge för att hitta en ganska lik och jag tyckte jag lyckades rätt bra bara att min blev grå och är lite mindre.

Ska också visa några ögonskuggor sen nån dag som jag köpte i veckan. Blir riktigt snygga när man applicerar dom :) Har inspirerats mycket av Linda . Roligt att testa sig fram med sminket kring ögonen :) Men mer om det en annan gång, nu ska jag fortsätta kolla på ensam mamma söker ;)

Kommentarer
Postat av: Emeli

En överaskning väntar på min blogg tihi :) kika in nuuu

2009-09-21 @ 15:24:38
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0