Snart dags för en tecknad klassiker

Hej hej ! Sitter hos danne just nu och irriterar mig över att jag inte har tillräckligt med pengar på kontot för att kunna köpa dom där skorna :P Har varit för lat för att orka ta mig till banken för att sätta in en slant.. Då får jag ju skylla mig själv eller hur ?
Fick förresten bara ett svar på min fråga neranför och det var från mikaela :) Kul att någon ville svara iallf haha..

Nu har vi (för alla som undrar :p ) nästan precis ätit middag och har hamnat framför tven. Vi tänkte kolla på lejon kungen 3 alldeless strax.. Ingen av oss har sett den kom vi på och så var vi sugna att kolla på film. Då fick det bli den.  Och lejon kungen är ju faktiskt en klassiker så haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0