Söndag

Hej igen ! Var nyss ute i haninge för en liten shopping runda. Var rätt skönt att gå runt där själv och bara kolla runt. Tänka på lite annat. Men sen helt plötsligt så ska jag såklart få värsta mensvärken ! Och det har bara blivit värre nu när jag kom hem.. Och ingen alvedon eller ipren har jag heller. Hade sen förut några tabletter mot just extrem huvudvärk men var tvungen att testa om det kanske kunde bota mensvärken också. Hoppas det för nu är det fan inte kul :P ... 

Tillbaka till shoppingen då. Ska fota allting lite senare eftersom det som sagt gör så ont nu att jag inte vill resa mig ur sängen haha.. Men det blev iallf ett par skiiiit snygga högklackade skor, en mysig grå halsduk man trär över huvudet, vantar till det också, en vit vanlig tjocktröja med luva och sist och minst en hår inpackning för blont hår...

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av svenska hollywood fruar om det kommit upp på tv3s hem sida !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0