Söndagsmiddag !



Tjenare ! Ligger helt utslagen i Dannes säng för käka precis TACOS :D Drack massa coola också men på bilden ser det ut som att vi bara har glas framme för att det ska se bra ut men ingen dricka på bordet än haha :P
Vart proppmätt, alldeles för mätt.. Nästan illamående mätt.. Är fortfarande sjuk, blev väl antagligen inte frisk eftersom jag var ute igår.. Men hoppas jag mår bättre imorn iallf så jag orkar jobba. Shit den här helgen gick jätte snabbt och idag har jag verkligen inte gjort nånting typ. Var hemma hos mig hela dan till halv 5 och låg och kolla på några avsnitt av lyxfällan på datan. Vi har inte hunnit koppla in tv boxen så vi har inga kanaler hemma just nu heller. Sen slumra jag till i 20 moinuter innan jag mötte upp Danne och åkte hem hit till han..

Väntar just nu på att Ensam mamma söker ska börja :) Gillar det programmet ! Får se om jag somnar sen annars kanske jag bloggar mer ikväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0