Om plåtningen igår

Hej bloggen ! Lunch just nu och ska alldeless strax åka iväg och jobba igen.. Tänkte bara först berätta lite snabbt om gårkvällen..

Det började med att vi vart 10 minuter sena eftersom vi först inte hitta till studion.. Ingen svarade i telefonen när det ringde så därför tog det extra lång tid :P Men tillslut kom vi fram och då fick vi sitta ner och vänta en liten stund. Sen blev vi sminkade och jag måste säga att dom inte alls var så duktiga :/ Ögonskuggan såg lite halvdann ut och mascaran helt ojämn. Och sen to dom nån slags concealer/ foundation i hela ansiktet och jag passar verkligen inte i det. Men jag tänkte "dom kanske endå gör det bra ? " Men naee såg bara konstigt ut på mig så jag gick faktiskt in på toan ochförsökte få bort lite så man såg min bruna färg igenom. Hade faktiskt solat några ggr innan för att jag just skulle se brun ut. Så la också på lite solpuder och efter det såg det väl helt okej ut efter att jag också försökt jämna ut mascaran.. Men det kunde vart MYCKET bättre säger jag bara. Och för er som också kommer få sminkas där, ta med eget smink! Och häng med i hur dom sminkar er så ni kan vara beredda på att säga stopp om något blir fel :P Dom tänkte till och med ta rosa rouge och då fick jag säga till :P

Och sen till fotograferingen då... Jag säger SNABBT. In och ut typ.. Han sa typ bara titta dit gör så klick klick. Sen var det klart och man kunde byta om till andra ombytet och vänta medans dom andra fotades... Då man däremot fick vänta var tills man skulle få se bilderna.. Då satt vi i ca 45 minuter eller nått.. Lite jobbigt då det var några före oss..

Hur som helst köpte jag och vicky EN bild var. Det var ju svindyrt att köpa men kände att jag ville ha en endå.. Inte värsta värsta bilden men rätt söt :P Ska lägga in den sen för min egen data vill inte få in cd skivan så måste tasta på en annan.

Men någon " behinde the scene " kan ni få : :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0