I går kväll..

Hej på er, ser att ni är några stycken som besökt min blogg idag.. Inte så många unika besökare då men ganska många sidvisningar.. Kanske några är sugna efter att få se bilder från igår ;)? Tänkte ha tagit med mig kameran hit till Danne hemifrån mig, men just då var jag alldeless för bakis för att tänka på nått sånt. Jag orkade helt enkelt inte då och det ångrar jag nu :P Hade velat lägga upp några bilder. Men det kanske kan bli imorgon isället. Kan ju berätta lite snabbt om kvällen nu bara..

Började med en öl hemma hos Danne innan jag fick skjuts av Lotta hem till diddi. Där väntade jag på att Lina, Diddi och Linda skulle göra sig klara för klubben ! Kom iväg vid halv 9 och hann dricka en till öl innan vi kom fram till t-banan i blåsut.. Ganska taggade som vi var ville vi hinna ta EN sista öl innan vi kom fram till stan, bara för att det inte skulle bli lika dyrt under kvällen. Fatta egentligen hur mycket alla krogar tjänar på att servera öl för 55 kr som kostar 11 kr på sytemet..  Eller en bacardi för 60 som kostar 18 :P Ni fattar vad jag menar iallf, så vi ville vara lite ekonomiska men då kommer ju såklart väktarna och tar dom ifrån oss eftersom vi drack dom på t banan :P Trodde vi var smarta och gömde dom brevid oss under jackorna men icke sa nicke vi blev busted haha.. Åkte iallf vidare till Dovas där vi mötte upp bla: My, vinita, Gabbi , Robin och hans kompisar. Men Linda, My och dom drog vidare kvart över 10 till det nyöppnade stället Malibu och vi satt kvar för vi stod på listan på Nype som vi skulle vara på senast kvart i 11. Så vid halv drog vi iväg och letade rätt på det där stället. Visste först inte vart det låg men det visade sig vara rätt lätt som tur var och vi fick gratis inträde :) Sen efter 15 minuter kommer faktiskt Linda och dom till oss som var super kul :) Skit najs ställe med bra musik och skön design. Stannade där till halv 3 ungefär och kände då att det var dags att åka hem efter en as bra natt. Linda skulle också sova hemma så det var skönt. Mötte upp Danne i gullmars vid 3 och åkte hem till oss. Slockna direkt, var så jävla trött !

Det var våran kväll på ett ungefär :P Nu känner jag för att sova, danne bara spelar och mina ögon hänger. Men lär endå kolla på nån film med Lotta först.. Hörs imorn !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0