Vill ha !

Slänger in dom här skorna på min önskelista ;)





Kostar 399:- från Nelly Tycker jag var billigt och bra.. Minus att det är 12 centimeters klackar.. Skulle hellre velat ha 10 cm så jag slipper bli en jätte :P

Men har tyvärr inga pengar insatt på kontot, bara löst. Så kan inte beställa hem dom just nu även fast jag så gärna skulle vilja det !
Har faktiskt aldrig beställt hem skor heller så det kan ju verkligen bli helt fel i storlek. Men det var 14 dagars öppet köp som tur var. Och när jag beställer dom här så tar jag nog endå en storlek 40 för att vara säker på att dom inte är för små. Och om dom är för stora kan jag ju alltid lägga i en extra sula. Men som sagt först måste jag sätta in pengar på kortet. Om jag får tid kanske jag redan gör det idag ;P Får se, får se...

Hörs mer efter jobbet om jag hinner. Ska nämligen hjälpa mamma med en sak som kan ta lite tid !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0