<3



Godmorgon ! vaknade vid 9 imorse, ville egentligen inte gå upp ur sängen men kände att jag inte kunde somna om just då så satte mig lite vid datorn.. Igår var jag bara hemma med älsklingen.. ( känns konstigt att skriva det i bloggen igen men bra :P) Vi kollade på massa filmer, käka chips och bara myste hela kvällen<3. Eftersom vi båda var ute i fredags var vi rätt sega. Jag som var så trött hela kvällen somnade i hans famn men vaknade sen upp vid halv 3 och gick in och la mig. Danne ville kolla mer på film så han låg kvar i vardagsrummet. Och imorse vid halv 9 väcks jag av en halvsovande Daniel som kommer in och lägger sig. Trodde han sov brevid hela natten haha men han somna framör tven i vardagsrummet.

Senare är planerna så att jag ska möta Linda vid halv 6-6 och ha en riktig syster kväll. Det var länge sen.
Nu ska jag gå in och mysa lite till och försöka somna om en stund. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0