Måndag

Halloj.. Fint väder det har varit idag. Varit skönt att jobba då. Även fast det var lite stressigt men det gick :) Kom därifrån vid 20 i 4 ungefär. Tog en kort promenix till mcdonalds för mig själv och köpte 2 cheese burgare och en glass. Gud avd gott det var just när man rört sig så mkt idag :P
Sen åkte jag mot Danne. Tog fan exakt en timme från att jag gick utanför dörren på jobbet till att jag kom hit. Möttes av en mysig och glad älskling, de tycker jag om:) Sen ungefär 5 minuter efter jag kom in ringer Diddi och frågar om jag ska med dom till söder och fika i det fina vädret. Lät jätte mysigt men jag sa då att hon skulle ringt en halvtimme tidigare :P Men imorn ska vi iallafall ses för då blire först nått mysigt ställe och ta en öl. Sen ska vi vidare på Gabbis skiva som har Rock/svart tema. Ska bli jätte kul ! Ska hinna gå förbi Dannes skiva också med antingen my eller Linda. Jobbigt att dom har samma kväll emn det kommer funka. Bara jag inte dricker mycket alls och kanske kommer hem vid 12-halv 1 senast iallf. Danne har iallf temat som du aldrig kommer se mig igen. Så får väl anstränga mig extra mkt med rock looken. Tänkte ha min svarta jeans jacka nitlinne, svarta byxor och höga klckar. Svart runt ögonen och stort hår hade jag tänkt :)

Men nu väntar jag på att Danne ska åka och hämta pengar sen efter det ska jag möta han för att sola. Nu börjar färgen försvinna :P Hörs senare !


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0