Nya Trailern till The hills !



Jäklar kan det bara börja nu.. skit spännande nu :P Tror det stod typ att det första nya avsnittet skulle komma ut den 27 april.. Ja ni kan ju se trailerna själva :)

Godmorgon förresten !
Nu ska jag röra mig hem ifrån Robin. Vi var ett helt gäng här igår som kollade på film och trängde ihop oss i hans stora soffa i vardgasrummet. Men jag var så trött, höll på att somna framför filmen så jag gick in och la mig och tänkte somna framför Vampire daries men det gick inte för det var så spännande :P Det är min favoprit serie just nu. Alla borde börja kolla på den faktiskt. Går att göra på tv6play tex om man missar avsnitten på tv.

Hur som helst sov jag här igår och nu ska jag börja röra mig hemåt och ha sällskap med Linda en bit för hon ska till jobbet.. Ska bara duscha sen blir det en tur in dtill stan. Ska bla byta ut mina glasögon jag köpte för ett tag sen för dom gick sönder. Sen tänkte jag ringa my också och höra om hon vill möta upp mig :) Antar att Diddi ligger hemma och är bakis idag ! :P

Puss hörs sen <3

Kommentarer
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! =)

2010-04-03 @ 11:46:46
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: denise

shit va bra de verkar, gud vad ja längtar tills de börjar

2010-04-03 @ 17:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0