Om man har tråkigt..

..och har tappat bort sin digitalkamera så blir det att man gör såhär som jag gjort. Tycker ju att det är tråkigt att blogga utan att lägga upp några nya bilder så nyss satte jag mig och fotade mig själv med camen i båda mina nya par glasögon och gjorde konstiga miner. Men som sagt har man tråkigt så :P

Då kan jag också lika gärna fråga, vilka passar jag bäst i ?



Själv så tycker jag att det bror helt på vad jag har för slags klädstil på mig och vad jag vill ge för intryck. Dom övre är mer "sportiga" och dom andra lite "glamorösare" om man kan säga så haha. Tror ni endå förstår hur jag menar.

Sådär nu har jag torrsnackat om mina glasögon och fjantiga miner när jag tog fotona. Funderar på hur jag ska göra ikväll, om jag ska gå ut eller stanna inne. Grejen e att jag blivit lite sjuk :/ Har rätt ont i öronen ( hör knappt vad folk säger) och känner mig allmänt hängig. Ont i halsen och huvudet har jag också.. Vill lixom inte bli sjukare men inte heller sitta hemma. Försöker intala mig själv att jag kan vila både imorgon och på måndag. Och att jag inte behöver vara ute så länge om jag känner mig sämre. Utan kan gå ut en stund.

Hmm..  Måste fundera på saken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0