Svälta och frysa ihjäl?

Daniel ringde mig nyss helt förtvivlad och är fast i ödemarken med skolan utan någonting att äta och dom måste typ döda en hare för att få mat. Dom ska alltså övernatta utan tält med bara en sovsäck.. Helt sjukt.. Dom hade inte ens förvarnat om det. Så nu ska Lotta kanske komma och hämta upp mig för att åka dit och antingen lämna mat till han eller hämta hem han :P Lotta ville i såntfall ha sällskap och Danne ville ha en kram av sin älskling haha.. Ne men får se hur det blir tkr iallf synd om han. Var och sola för ett tag sen efter jag, Diddi och Lina äntligen betalat in hela resan till Rhodos ! Känns bra, så nu ska jag duscha en snabbis hade jag tänkt..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0