TACOS !

Sådär då har man biljetterna fixade till derbyt nästa söndag. Känns bra att ha det fixat. Jag är absolut ingen trogen gnagare men följer med för att det är roligt. Dom jag vet nu att jag ska gå med är My, Danne och Andre, sen blire säkert massa fler.. Valborg på fredag också vad ska man hitta på då?

Kom iallf hem till älsklingen igen för inte så länge sen och snart blir det tacomys. Åh jag älskar tacos och det var flera flera månader sen sist jag åt det så nu har det gått alldeless för lång tid haha !

Bild tagen sommaren 2007

Ska börja sola nu igen också, blir en sväng imorgon efter jobbet !


Kommentarer
Postat av: jenny

vad du ska hitta på på valborg.. hmm, jag tycker du ska komma till mig :)

2010-04-27 @ 20:00:38
URL: http://byjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0