Tagga


Bild från Dannes skiva, love u 2 <3

Har haft en ganska skön dag idag på jobbet. Imorgon blir det till och med ännu bättre skulle jag tro ! Kanske kan sluta redan vid 2- halv 3. Idag gick jag kvart över 3. Det kommer bli jätte lite post och det är B dag. Alltid den skönaste dagen. Vi delar upp dagarna i A, B och C dagar beronde på vilka områden man delar ut då. Så man delar ut varje område var tredje dag. Och det området jag delar på B dagar är typ bara post fack = inget spring i trappen. Det är najs.

Nu sitter jag bara och väntar på att maten ska bli klar här hos Danne :) Sen ska jag åka förbi pappa förhoppningsvis och hämta ut mina skor om dom kommit samt deklarera. Annars så ser kvällen bara lugn ut med bra på tv och nån film. Danne hade nån överraskning också så får se vad det är.

Förövrigt tycker jag bara att fjortisarna kan dö ut, bara avundsjuka, patetiska fula människor som snackar om saker när dom inte ens vet hälften. Fuck u..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0