Söndag

Och så var den här helgen snart slut. Har kännts som en rätt tråkig helg. Tex så bara försvann hela gårdagen kändes det som. Blev väldigt sent i fredags och alldeless för lite sömn. Blev lite tjaffs tyvärr men det löste sig sen men kan ju fortfarande kännas. Så var helt död hela dagen igår, käkade kebab ( mådde bättre en stund :P haha ) och slutade med att jag sen halvsov från typ 6-7 på kvällen. Kunde vart roligare. Danne försökte få mig att kolla på film men varje gång jag försökte släcktes ögonlocken igen..

Idag vill jag ta igen gårdagen och bara mysa framför film med gott att äta. Den här veckan har det varit rätt mycket post på jobbet så det har ibland varit rätt stressigt. Därför är det så skönt att man kan passa på nu en söndag att ätligen bara vara utan massa måsten. Och bara kunna ta det lugnt. Kanske går ut på en promenad iofs om det verkar riktigt varmt ute. Då ere trist att bara sitta hemma. Förra söndagen vare Danne som föreslog att vi skulle ut och springa men det gick upp i rök konstigt nog ? :P

Här är förresten ett par nya skor jag beställde hem igår från Junkyard.se Bara 499:- gick dom på.



Tycker det var ett bra pris i jämförelse med ett annat par för 800 som jag först tänkte köpa. Men nu måste plånboken vila. Rhodos ska betalas in på 4200 kr cirkus denna månad !

Var ute i fredags och shoppade ett par nya jeans, smycken och en spetsklänning också :) Men det kanske jag lägger upp en annan gång. Nu blire sängen igen och tillbaka till min sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0