Det enda i livet som man ångrar är de chanser man inte tog



nyss...

Hej ! Gud vad jag uppdaterat dåligt den här påskhelgen. Men det beror mycket på att kameran försvann och att jag inte har några roliga bilder att lägga upp. Tycker iallf att den här långhelgen gick jätte fort och imorn är det jobb igen. Men skönt att den här veckan är lite kortare :) Bara tis-fre.
Igår kväll vart det bara massa onyttigheter, filmer och mys.. Idag har jag shoppat lite ögonfransfärg, ansiktsmask och underkläder i skanstull. Sen åkte jag till kärrtorp och sola. Ville få med Diddi också men du är väl en sömntuta idag eller nått eftersom jag inte fick tag i dig :P Men imorn ska vi iallf betala handpenningen på resan :D Nästan bara 2 och en halvmånad kvar nu tills vi är i paradiset. Åh det kommer bli så grymt kul så det inte är sant.. jag och mina bästa vänner utomlands en vecka. Kan ju inte bli annat än lyckat! Plus att My och Gabbi kanske ska med också <3

Skönt att kunna drömma sig bort lite från snön och slakset som helt plötsligt kom tillbaka. Det var typ så jag väcktes i morse;
- Titta ut genom fönstret
- Men jag hör att det regnar, förstår skittråkigt men orkar inte titta på det solen kommer snart
- Jo men titta ut.
( går och kollar)
- Suck inte nu igen... haha

Blev helt chockad, igår var det lixom runt 12 grader och sol.

Men det gör inget. Har endå ett lyckorus i kroppen även om solen inte skiner<3<3 Puss på livet idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0