Lista, gammal vs ny

Såhär svarade jag för 2 år sen: Det som är markerat med svart svarar jag idag och det som det inte skrivs nått mer om stämmer likadant

STEG 1:
Namn
: Josefin Marker Mörk
Födelseplats: Stockholm
Bor: Kärrtorp Björkhagen
Ögonfärg: Grön/grå/blå
Hårfärg: Blond brunett
Höger eller vänsterhänt?: Höger


STEG 2:
Skor som du bar idag: Vita Addidas Converse
Dina svagheter: För snäll ibland  & blir också alldeless för lätt sjuk !
Rädsla: Att bli lämnad Faktiskt är det d, att vara helt ensam utan vänner familj och kärlek, ensamheten helt enkelt
Målsättning: Att leva Lycklig med ett bra jobb och fin Familj <3 Skaffa lägenhet snart

STEG 3:
Första tanke när du vaknar:
Vad är det för väder ? :P haha Typ så ja haha
När somnar du: Tidigt värre om jag fick välja fast med Danne blir det väl runt 11 Typ 10 halv 11
Vad gör du innan du somnar: Kollar på tv , alltid.. Kollar akldrig Tv längre, snurrar oftast runt på internet innan jag somnar

STEG 4:
Pepsi eller Coca-Cola:
Cola !
McDonalds eller Burger King: Burger king.. Har tröttnat på MCD 50/50
Adidas eller Nike: Addidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: Nestea

STEG 5:
Svär du?:
Ja det händer ja varje dag, haha vadå det händer :P
Sjunger du?: naee inte så mycket :P Bara i bilen och på fest haha
Duschar du varje dag?: Ibland men mest varannan Varannan
Röker du?: För 2 veckor sen hade jag sagt nej nu blir det nog tyvärr ett ja Ja
Gillar du skolan?: Nej har aldrig gillat skolan
Tror du på dig själv?: ja
Kommer du överens med dina föräldrar?: ja

STEG 6:
Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol?: Ja
Rökt?:vadå nej jag sa ju nyss att jag röker :S ? haha
Shoppat?: japp
Ätit en hel ask müsli?: Nej det har jag väl inte :P nej haha
Ätit sushi?: Nej
Stått på scen?: Nopp
Skejtat?: Nopp
Bakat?: nej inte det heller :P
Stulit något?: Nej
Ljugit?: Inte vad jag kan komma på haha
Kysst någon?: Ja
Kramat någon?: Ja
Haft sex?: Ja Nej

STEG 7:
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: Faktiskt aldrig deckat men jätte full har jag varit.
Blivit kallad hora?: Ja
Blivit nerslagen?: Nej
Busringt någon?: Ja nej
Gjort något som du ångrar?: Ja , många gånger
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: nej :)
Kastat en sten på nån ruta?: Nej

STEG 8:
I framtiden..

Namn på barn?: Kan inte bestämma mig
Hur vill du dö?: Inte ensam iallf. Vill inte dö !
Vad vill du bli när du blir gammal?: Schnygg haha

STEG 9:
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: Vet inte
Antal CD-skivor du äger?: typ 5 ?
Antal piercings?: Naveln och öronen
Antal tatueringar?: Zero
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Ingen vad jag vet

STEG 10:
Vad ska du göra i sommar?:
Vara ute p+å Landet kanske åka på nån resa umgås med nära och kära Många fler grejer än det iallf :P den hr sommaren ska bli bäst!
Vad ska du göra i vinter?: Det har jag ingen aning om nu Åka utomlands och fylla 22
När tar du studenten?: Kommer inte ta studenten
Vad gör du efter gymnasiet?: Jobbar
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?: Ja, gör det redan
Vad händer i helgen? Festa och äntligen träffa min syster LInda ! :D fest
Vad vill du helst göra just nu?: Sova  :):) Träffa nån..


STEG 11:
Vill du ha pojk/flickvän?:
Har redan Ja
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: Personlighet och ögon, händer
Vad är sexigast hos en kille/tjej?: Ingen specifik grej utan allting
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Har alltid trott Diddi och så var det haha haha
Vem är den perversaste person du känner?: Perversaste ? haha vet inte alla e lika dana...nerå :P
Hur gammal är din yngsta kusin?: Just nu ca 2 år men snart en nyfödd liten bebbe :) Mikey spike på 1 och ett halvt år
Hur gammal är din äldsta kusin?: nånting på 30 ( halvkusin) Typ så ja
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar?: Har alltid ställt upp för mig och andra
Bästa sommaren i ditt liv, och varför?: Sommaren 2004 (grönan året) och 2006 (då jag träffade älsklingen ) Måste säga att det stämmer fortfarande men kan inte klaga på dom senaste heller


Sådär.. Lite olika men inte mkt , där ser man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0