Valborg imorn

I feel good ! :)

Valborg imorgon, kommer bli super mys. Kommer grilla och dricka gott med mina fina vänner. Ser fram emot det och hoppas att jobbet går fort !

Idag var den värsta dagen på länge. Sprang upp och ner, upp och ner i 4 timmar i streck. Usch alltså mina ben är helt döda. Fick ett nytt område nämligen som jag aldrig gått förut och då tar det också extra tid. Inge kul var det iallf. Alla andra slutade kvart över 3 och jag gick 20 i 5 typ.. Blää. Var så jävla skönt att komma hem till älsklingen sen. Köpte med mig cola och chips som jag tänkte att vi kunde gotta oss med ikväll också. Sen ett lååååångt skönt bad på det behöver jag. Massage skulle sitta bra också :P Så mina ben mjuknar upp och jag kan gå normalt haha...



Nu blir det snart middag och jag har nog inte varit såhär hungrig på lääääääänge. Puss på mina söta !

Kommentarer
Postat av: Emeli

kom ihåg att stretcha också :P ;) vart ska ni va på valborg?

2010-04-29 @ 21:53:26
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0