Torsdag

Idag är jag på lite bättre humör än vad jag var när jag skrev inlägget igår. Men håller endå fast vid det jag skrev..

Vaknade rätt sent vid 11 och låg bara och drog mig i sängen. Väldans skönt. Får ta vara på dom här sovmornarna nu innan jag får ett jobb. Ska förresten på jobbintervju imorgon ! Det är för ett brevbärar jobb jag ansökt till. ( Man måste faktiskt söka så många olika jobb det bara går för det är inte säkert man kan få exakt det man vill ha just nu. ) Sen tycker jag också det är en rolig utmaning för mig om jag nu skulle få jobbet. Att prova hur det är att jobba som det. Jag kanske älskar det ? Gillar ju att träna och i det här jobbet gör man det nästan hela tiden. Jobbigt som fan kommer det bli isåntfall men också något man vänjer sig vid. Ska också vid sidan om ta taxi legitimation ! För där finns det ALLTID arbete. Plus att det är bra att ha i bagaget. Både jag och mamma kommer ta det som det ser ut just nu :)

Men under tiden så är jag ju inskriven på arbetsförmedlingen eftersom jag vill ha en chans att få bidrag från a-kassan. Har rätt att få det och då måste man vara inskriven på arbetsförmedlingen och komma dit med jämna mellanrum. Men det bästa vore ju att jag får jobbet på fredag så jag slipper gå dit :)

Fast idag ska jag dit, måste börja röra mig hemifrån snart, hörs antagligen när jag kommer hem igen om jag inte hittar på nått annat.



Mikey för nån vecka sen när jag sov över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0