Sega måndag välkommen

Heej ! Vet ni ? först nu tar jag min lunch rast.. Helt sjukt. Jag är så jävla trött och har inte ens ställt klart posten. Vi kommer antagligen sluta 6 idag och var på jobbet kvart i 7 i morse. Jävligt segt. Schema slutet var halv 5 egentligen men vad ska man göra ???!!!

Igår kväll åkte jag iallf hem till Linda och Robin med Danne en stund. Där var även Pava och Muhammed. Vi kollade på massa konstiga videos på youtube och lite fotboll. Sen drog vi hem igen vid kvart i tio.. Idag efter jobbet när jag kommit hem ska jag ta en lång varm dusch för det lär behövas och sen BARA vila. Ska be om en massage också. Puss !

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag saknar att läsa din blogg, vad hände med uppdateringen?

2010-12-26 @ 22:40:35
URL: http://byjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0