Taggar från facebook

Heeeeeeeeej Bloggen ! Det är kaos på jobbet och nu känns det verkligen som att jag jämt skriver det men allvarligt så har det varit det nu såhär när hösten och vintern kommit.. Men det är NU helvetet börjar, aaaaaas mkt post och sena dagar, övertid o aaa så äre.. Blir lite nedstämd nu när jag tänker på att det bara är början och att det är 4-5 månader kvar av slask.. Men det är pengar och ett jobb och jag trivs endå. Speciellt med mina jobbar kompisar för vi har så kul ihop ! :) Här är lite bilder jag tog från facebook från när vi var på balebraker.


Jag martin och Adam, sitter och väntar på vår tur o köra bowling.. gla var man då

Jag och Joel pratar om nått, har ingen aning om vad :P

Micke och jag på tunnelbanan, hade en rolig resa :)

again


Sen den sista bilden, haha va fan blir jag taggad på den här för ?!


Nu ska jag hem till Linda och Robin för middag med Danne, Tjooo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0