A cup of Tee



Det här är är mitt favorit tee och det sitter jag och smuttar på nu innan jag ska in i duschen.. Har varit så lat att jag inte orkat göra det än, not so freash but soon I'll be. Man tycker ju det känns lite onödigt när man ska ha sin cykeldag imorn och lär svetta ner sig men sånt är livet för mig, haha.. Beställde hem en tränings bh från Hm i lördags för bara 149 kr, är ju bra att ha några stycken att byta av med, det kan man inte ha för många av i mitt yrke. Nu har jag 2. Förresten så var jag inne på "min sida" på HM idag för att kolla min status på mina beställningar. Såg då att allt förutom kappan och skorna är " under packning, skickas så fort som möjligt ", Yes kanske kommer imorn eller onsdag :)

Nä nu höll jag på att glömma duschen, har hunnit dricka upp mitt tee under tiden jag skrivit det här. Har samtidigt kollat på Biggest looser.. Nu drar jag från datan tjaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0