Freeedaaag :)

gud så skönt med helg, roligt att et händer så mycket kul också ! Idag ska jag först dra och shoppa efter jobbet ( älskar löning haha ) Sen bär det sig av för att hämta ut lite saker från posten ( HM jackorna och tröjan ). Efter det ska jag hemmåt och göra mig iordning för en rolig utekväll med dom bästa <3 Först antagligen hem till Gab och sen in till söder.. Blir nog en chill kväll eftersom dom flesta jobbar på lördag morgon. Och jag ska till mina kusiner för min älsklingsplutt fyller 2 år ! :D Och det ska firas, måste förresten hitta en present till han idag också. Och på söndag ska jag Danne och Lotta åka och hämta hem en as fin säng till Danne :D Stoor är den också haha.. Så aa jag har roliga saker att se fram emot.. Hörs nog i9nge mer idag om jag inte " live bloggar " ikvälll. Nu ska jag ut och dela post Puss hej :)



jag och diddi förra lördagen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0