Hade en jätte mysig kväll igår hos mina ku...

img_0886 (MMS)

Hade en jätte mysig kväll igår hos mina kusiner, födelsedags barnet själv på bilden <3 Mikey har nog aldrig varit så lycklig som då för han fick så grymt många olika slags bilar i paket efter paket haha, lite komiskt var det. Har också en video på när han kör en eldriven liten moppe han fick som jag kanske lägger upp nån gång :) Annars så var jag bara hos min älskling igår och hade en fortsatt mysig kväll somnade men blev väckt vid 2 igen utav Danne som börjat kolla på silent Hill (värsta skräckisen) men våga inte kolla själv haha. Så låg iallf o kolla på den resten av natten :) idag har vi storstäder och hämtat hem en jätte stor snygg säng :D lär sova väldigt gott snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0