Helt OK dag :)

Hade cykel dag idag och jag var faktiskt jäkligt snabb om man får säga det själv.. Shit vad jag sprang o cykla var helt röd i ansiktet haha, men det kändes bra efteråt. Slutade också på schemaslut halv 4 så det var skönt. Det som var tråkigt med dagen var att Micke berätta att han ska flytta till Malmö så fort han fått jobb där och det var inte så roligt :/ Men det är förhoppningsvis inte förens i vår eller nått får jag hoppas! Annars så har jag precis duschat och ligger och kollar på bondie beach i den stora as sköna sängen :D Gud så nöjda vi blev. Värsta kapet för 2000 när den minst kostar 10 000 i affär.. Snart ska jag hjälpa till med middagen. Danne är och kollar på match så jag tänkte passa på att få rummet att lukta lite acceton o nagelack :) Lite ompyssling av sig själv tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0