Its getting better

Godmorgon ! Äntligen känner jag mig bättre, Kommer antagligen jobba imorn även fast jag inte är helt frisk men sen har jag ju hela helgen på att återhämta mig ORDENTLIGT. Blir en lugn, välbehövd helg för mig. Så det ska bli skönt :) Har heller nästan en helt tom plånbok.. Har bara några få kronor i reserv till en remsa om jag skulle behöva köpa det eller små saker som frukt eller lördagschips haha om ens det.. Anledningen till att jag helt plötsligt har så lite ( har haft dåligt med pengar hela månaden men nu äre nästan kris :P ) är att jag trott jag haft mer pengar än jag haft eftersom att vissa saker som taxi resor ( helt önödiga och dyra men vad händer om man blir för full och bara vill hem ? ) och andra köp inte dragits av förens i förrgår.. As skumt och irriterande. Men men tänkte iallf höra med Linda om vi kan hälsa på kusinerna i helgen, eller min farfar om dom är hemma. Det var så länge sen vi umgicks och jag saknar dom verkligen.

Nu hade jag tänkt ta en dusch och sen ta en promenad. Har inte gått ut ur lägenheten sen i söndags en snabbis på dan. Eller just det gick en snabbis till cenrum igår förbi apoteket men gud vad det snurra hela vägen då, haha.. Hoppas det inte gör det idag för då vet jag inte hur jag ska kunna dela post imorn.

Hörs lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0