Lördag

Hej bloggen, ligger och segar i sängen, har precis ätit tacos :) igår blev det inte en lugn kväll som jag först trodde utan somnade halv 5 typ efter en halvtimmes riktigt nödvändigt och bra samtal. Danne däcka direkt när vi kom hem, det var länge sen jag såg han så full :p men i stort sett var det en rolig kväll. Idag ska jag ju till mina kusiner som ska bli jätte mysigt :) Kommer ta lite foton också som jag tänkte lägga upp här sen om jag får tid. Kanske ska bowla ikväll eller bara vara hemma, oe Orkar inte med en till utgång... Förresten innan jag drar till kusinerna ska jag försöka ta kort på jackorna jag fått hem och min shorta, är super nöjd ! Förresten har en bild på hur jag såg ut igår som jag kan lägga upp i ett mms inlägg.. Gör det nu så hörs vi sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0