Min dag

Passar på att blogga lite i pausen till The city.. Måste bara säga det att shit vad det har spårat för Heidi och Spencer. Speciellt han är ju helt sjuk i huvudet !

Igår hade jag en jätte mysig kväll, låg i soffan hela kvällen och kollade på film. Blev krigsfilmen Jarhead på kanal 6, den var helt okej :) Hade lite svårt att sova under natten, vaknade om vartannat så det var lite jobbigt. Resulterade i att jag vaknade klockan 1 idag. Blev väckt av min sötnos som först säger att klockan var kvart över 9 och då sa jag till direkt att jag pallar inte gå upp såhär tidigt idag igen :P ( gjorde nämligen det igår ) Kändes verkligen som om jag sovit lite och trodde på att klockan var det men såklart skoja han och klockan var 1. Var endå skit trött så låg kvar i sängen till klockan 3 typ. Då pallrade jag mig upp och tog en dusch och sen en sväng med bilen. Åkte förbi hemma hos mig och gosa lite med Tchichi, hämtade kamera sladden :), hittade 30 kr i en väska, passade på att sola solarium, ( jävlar vad skönt det var att känna att man fick lite färg på kroppen) Ska fortsätta med att smörja in mig med brun utan sol nu så jag samtidigt sparar pengar och blir brun :) Sen åkte jag förbi min finaste syster och pratade om lite lägenheter bla , Ska verkligen börja leta nu ! Efter det åkte jag tillbaka hem till Danne för middag.


Min lägenhet ska också vara såhär ljus och fräsch

Och nu ska jag fortsätta kolla på The city ..  Efter det ska vi åka förbi dannes farbror en sväng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0