Shortor <3



Är helst lost i shortor just nu, Tänk er den här med ett par leggins eller jeans rufsig tofs eller utsläppthår och klackar/boots... Har beställt hem den här och den plus mina två andra jackor är påväg hem till mig nu. Helt plötsligt gasade HM på med mina beställningar och jag gillart väldigt mycket !

Annars då.. Sitter på Jobbet nu och tar min välbehövda lunch rast ! Var ute en sväng igår på söder och träffade Denise, Lina och Gabbi. Mycket trevligt men det var inte så lång stund, typ från halv 8 till halv 10 bara.. Sen mötte jag älsklingen som varit på match och åkte tillsammans hem. Tog 2 öl och känner mig helt seg idag, men kan ju inte bero på det ? 2 öl är ju ingenting.. Kanske beror på att jag rökte 4 cigg igår och det har jag inte gjort ( förutom i lördags ) på 2 vecor. Då blir jag seg och ska nu försöka att INTE röka i helgen oavsett vad jag gör. Men lär väl piggna till efter maten..

Nu har jag inte tid för det här mer se ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0