Tisdag

Idag känns det som en bra dag :) Solen skiner och det är kallt men det är det som gör det höstmysigt. Har tagit en liten lunchrast nu men ska strax sätta igång igen.. Efter jobbet idag så ska jag först skjutsa Micke till liljeholmen sen åker jag hem till Danne för att byta kläder och hämtar pappas hemmanyckel. Måste nämligen åka förbi där för att hämta lite post. Tror jag har fått lite räkningar och sånt från HM bla.. Sen åker jag förbi kärrtorp och passar på att sola. Ska bli skönt ! Kanske träffar Linda om hon är hemma då också. Frågan är bara om jag hinner fota Vicky som har tjatat på mig :P Har inte heller Photoshop på nån data så kan inte redigera eller beskära nånting och då blir det riktigt surt och tråkigt.. Frågan är om vi kanske ska skjuta upp det tills min data är fixad men jag får se vad vicky säger..

Nu ska jag jobba vidare :) Trevlig dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0