Träning

Alltid samma visa med mig och Micke när vi ska höra av oss till varann :P Skickar alltid samtidigt .. Som idag när jag ringde han för att be han hämta upp mig imorn så sa han när han svara; tänkte precis skriva till dig. Aja ser iallf fram emot att jobba imorn och komma ut lite, springa av mig haha. Lotta fick hem sina träningskläder idag och det såg så bra ut ! Vill också träna, börja styrketräna på gym och powerwalka. Nån som e på ? :)

Då hade jag valt en outfit like this:

Har tänkt beställa hem dom här för på internet kostar dom 200 kr mindre än i affär.


Visst kan det vara snyggt ihop
? Skorna är dom där nya " rump skorna" som har gått på reklam. Dom är konstruerade för att just powerwalka eller promenera.. ! Yes mitt sko bidrag får jag hämta ut snart också från jobbet :)


Hörs mer imorn nu blir det massage och Idol ! Pusss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Absolut, det kan jag fixa, kan lägga upp mina favorit smycken just nu :) + dom på bilden

2010-09-09 @ 20:53:11
URL: http://Byjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0