Drömmar blir verklighet ? skulle vara underbart

Vill skriva av mig men vet inte riktigt vad jag ska skriva om, som jag skrev i rubriken till förra inlägget så har jag verkligen brist på fantasi idag. Har precis hällt upp ett glas cola och gud så gott det var. Drömmer mig bort lite gör jag också. Vill dra iväg på nån weekend under hösten/ vintern. Har ju 5 dagars obetald semester kvar att ta ut. Vill åka till London. Och då ska jag ha hunnit spara så jag kan shoppa också ! Har bestämt att spara minst 2000 kr varje månad framöver. Om jag gör det har jag lixom 8000 i december redan. Men om jag tänker större och sparar mer tex 2000 september lönen, 3000 oktober lönen och 4000 november och december lönen skulle jag ha 13000 kr undanlagt sparade varav ca 5000 av dom faktiskt skulle kunna gå till en resa. Som en födelsedagspresent till mig själv i januari ? ja drömma får man ju alltid göra och gud så roligt det skulle vara att uppleva London på vintern. Har varit där en gång tidigare på våren 2008 med familjen.



Resten av pengarna ska jag då såklart fortsätta spara och bygga på, dom ska jag tillslut ha till min lägenhet och andra roliga saker. Spara är alltid bra och något som jag från och med nu alltid ska göra varje månad. Förhoppningsvis behåller jag mitt jobb också så det går, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0