brist på fantasi

Lördag och det har varit skönt att inte vaknat upp bakis idag :) Men är en aning uttråkad, jobbigt när man inte har några pengar och kroppen behöver vila lite men endå skönt :p en blandning... Fillan hade en tjejkväll hemma hos henne ikväll som jag fick tacka nej till tyvärr, men hoppas alla andra som är där får en rolig kväll :) Jag har idag istället åkt en sväng med Danne förbi Linda och Robin, hämtade upp dom och sen drog vi hem till oss där Linda hade en jättefin present till mig som hon hade köpt när dom var i spanien. En äkta pärla från havet som dom hade satt på ett halsband med fina silvriga diamanter på. Får visa det nån gång men nu när jag väl skriver det här kunde jag passat på att hämta hem min dator sladd så jag kunde lagt upp lite bilder men fan det kom jag ju som sagt på nu .. Får ta det imorn istället kanske. A sen var vi aillf där en liten stund, Linda öppnade lite försenade födelsedagspresenter från mamma :)

Nu är jag tillbaka hos Danne och väntar på att maten ska bli klar. Idag är det hans Brorsa Sebbe och hans tjej Lina som gör maten. Och inte vilken rätt som helst utan köttfärssås och spagetti , min favorit ! Senare ikväll blir det nog någon bra film som får rulla. Lugn helt enkelt jämfört med mina kompisars som lär bli en rejäl motsats. My och Mirre ska fan på Thje voices efterfest. Kanske inte bästa helgen man stanna hemma men vad ska man göra. Får njuta av min pojkväns sällskap, det är mysigt :)
 


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0