Shoes

Gud vad skönt det var att komma ut.. Började däremot svettas skit snabbt och blev lite yr men inte så konstigt om man suttit inne så många dar.. Tog med mig systemkameran för att ta några foton men några killar kom och störde så ville inte stå och fota där för mig själv :P Sånt där är riktigt irriterande om man faktiskt hittat ett fint motiv. Men jag skulle endå inte kunnat lägga upp dom på datorn för min minneskortläsare är borta :/ Måste köpa en ny eller leta efter någon sladd hemma så jag kan föra över lite bilder.

Har tagit lite foton från helgen som var tillexempel, har inte ens berättat om den men kan säga att den var lyckad under kvällarna/ nätterna.. På dagarna mådde jag verkligen skiiit. Var med Denise och Lina på hellströms i fredags, mötte också upp massa andra kompisar så som my och Daniell.. Var kul men vart en aning för full alltså haha.. Drog sen vidare och sen hem till älskling som stupat i säng vid 10-11 typ efter att ha tagit några afterwork öl med jobbet redan vid 4.. Under fredagen hade jag även mött upp pava och han bjöd mig och Danne på hans födelsedagsfest på lördagen. Men fy fan var nära på att ställa in i sista sekund var så sjukt bakis och lite sjuk. Men sluta med att vi åkte dit iallf och hade en as kul kväll ! Avslutades med kebab i gullmars med Gabbi innan vi rörde oss mot hagsätra. Och söndagen då, ja det var då jag typ blev dödssjuk, för så himla bakis var jag inte. aja det var min helg även fast jag inte tänkt skriva om den haha.. Fingrarna bara rör sig av sig själva..


Egentligen var det det här jag tänkte visa, en ny bra hemsida:
Iallf  tyckte jag dom hade snygga skor Bla dom här :





Sen gillade jag även denna korsett som bara kostade 150 kr:



bonprix.se heter hemsidan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0