Det känns i kroppen att man börjat jobba igen



Här ligger jag just nu i sängen och är fan helt död ! Eller okej då jag kan vara tröttare men endå.. Jag ser kanske lite sur ut men det är jag inte , det är bara min avslappnande/trötta min haha.

Jag ligger med träningskläderna på. Har lite ångest för jag ville verkligen träna idag. Men när jag kom hem idag efter att ha kört min första cykelrunda på jobbet efter 4 veckor så kände jag bara lite träningsvärk krypa fram. Då bestämde jag mig istället för att krypa ner här med lite mellan mål ( Mjölk med flingor och några chips med dipp från igår :P ) och titta på några avsnitt av Paradise hotell Danmark. Avsnittet var spännnande men tyvärr laggade det. Nyfiken som jag är så valde jag att titta vidare endå. Som jag sen märkte tog typ 15-20 min längre tid så helt plötsligt var klockan 4. Kom hem 3. Och då slog jag på ett till avsnitt och är nu sugen på att sätta på ett tredje haha.. Känner mig så himla DUKTIG ! Fan haha.. Till och med Danne är på gymmet idag och kör mage och bröst med några jobbarpolare. Istället kommer jag ta ( som jag alltid gör ) en långis med Danne och Neo vid 7 tiden. Och innan dess kanske lite situps och armhävningar hemma. Lixom det ska ju inte vara förjäves nu när jag endå bytte om till tränings kläderna haha !

Ni ser ju också min bränna jag fått efter en vecka på Landet. Vill alltid vara såhär brun ! Ska försöka behålla den så länge det går. Smörja in mig mycket och sedan kanske efter en vecka nånting ? Börja med någon slags brun utan sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0